Вивчення передового педагогочного досвіду

 

Поглиблення теоретичних знань з предмета

 

Сергієнко Антоніна Антонівна, завідувач кафедри гуманітарної освіти Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, кандидат педагогічних наук.

««Формування національних цінностей інноваційної особистості на уроках української мови і літератури, профільних факультативах, спецкурсах».

 

2.Романенко Михайло Ілліч, ректор Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, доктор філософських наук, професор, академік Академії наук вищої школи України.

«Національне виховання: методологічні підходи».

 

3. Бондаренко Світлана Володимирівна, методист Васильківського районного методичного кабінету.

«Висвітлення актуальних проблем національного виховання в інформаційно-комунікаційних та медійних засобах».

 

4. Ібрагімова Віра Іванівна, учитель української мови і літератури Михайлівської СЗШ І-ІІ ступенів Томаківського району

«Формування креативної особистості через призму національного виховання».

 

5. Прогонна Людмила Михайлівна, учитель української мови і літератури   Васильківської СЗШ №2 Васильківського району

«Формування національних цінностей інноваційної особистості у процесі вивчення української мови та літератури».

 

6. Піскорська Лідія Іванівна, завідувач навчально-методичної лабораторії української мови і літератури кафедри гуманітарної освіти Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти

«Забезпечення доступу до джерел української духовності – складової мовного компоненту Державного стандарту базової повної середньої освіти».

 

 

 

 Удосконалення педагогічної   та методичної    вправності

1.       Ольга Комар ,доктор педагогічних наук, професор Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

   «Інтерактивні методи навчання в сучасній дидактиці»

 

2.      Кучерук  Оксана,Житомирський державний університет імені Івана Франка, «Методи  навчання  мови  в  українському  педагогічному  дискурсі».

 

3.       Проблема систематизації та використання методів у навчально-виховному процесі в працях дидактів і методистів: Н. Голуб, О. Горошкіної, Т. Донченко, В. Дороз, С. Карамана, В. Мельничайка, О. Потапенка, С. Пальчевського, М. Пентилюк, Л. Плетньової, О. Пометун, І. Хом’яка, Г. Шелехової та ін..

 

4.      Ольга  Криворотенко  «Особливості  використання  дебатних  технологій  на  уроках  укр.мови  і  літератури»

 

 

 

5.  Сергій      Омельчук  «Методи  і  прийоми  навчання  української  мови: сучасний  стан  проблеми».

 

6.      Сергій  Омельчук, доктор  педагогічних  наук, доцент, докторант  Херсонського  держуніверситету. «Урок –дослідження  у  системі  навчання   морфології  української  мови».

 

7.      Тетяна  Литвин, учитель – методист  укр..мови  і  літератури  Бобровицької  гімназії  , Чернігівська  область

    «Використання  гри  на  уроках  укр..мови  для  активізації  пізнавальної  та     розумової  діяльності  учнів»