Мої захоплення!

 

 

                                                                               

 

 

 

Мої  вірші...

Порада  синочкам  в  житті.

З-під війок  пухнастих  рідні  оченята

Вдивляються  пильно , щось  хочуть  спитати.

Допитливі , ніжні , і  гарні - аж  плачу ,

Для  мене життя  й  цілий  світ  вони  значать.

Синочки  мої , мої  голуб’ята ,

Вами  пишаються  мама  і  тато.

Ви -  наша  надія , ви – наша  опора.

У  вирій  в  майбутнє  полинете  скоро.

В  любові  зростайте , мої  соколята ,

Нехай  в  житті  буде  в  вас  друзів  багато.

Хай  друзі  в  біді  будуть  з  вами  завжди,

І  захистять  вас  від  зла  і  біди.

Навчіться  любити , із  вірою  жити ,

Умійте  з  людьми  щиросердно  дружити,

Правило  знайте  одне  золоте :

“Що  ви  посієте  ,  те  й  пожнете”.

В  дорозі  далекій  хай  вам  помагає

Батьківська  хата  і  небо  безкрає.

В  небо  несуть  вас  юні  крилята ,

Та  не  забудьте  додому  вертати.

Там  батько  і  мати  вас  завжди  чекають ,

І  вам  у  Бога  щастя  й  долі  прохають.

Для  них  ви  довіку – діти  малі,

Батьківська  любов – перша  святість  землі.

Зростайте , сини , із  землі  беріть  сили ,

Щоб  зло  і  печаль вас  в  житті  не  скосили.

Мужнійте , ростіть , хай  про  вас  слава  лине

Довіку  любіть  рідну  неньку – Вкраїну!

Козельська  І.М. , вчитель  укр..мови  і  літератури  Великоолександрівського  НВК  Васильківського  району 

 

Моя  школа

 

Серед  садів , квітуючих  довкола ,

Мов  у  віночку  мальви  і  жоржин,

Старенька , тиха , аж  100 – річна  школа

Зігріє  серце  спогадом  ясним.

Вона  від  старості  вже  посивіла,

Віконця  вже  не  сяють , як  раніше ,

Неначе  на  горбок  спочить  присіла,

Але  з  роками  ти  мені  рідніша.

В  цій  школі  вперше  сіла  я  за  парту ,

Читати  вчилась , добре  рахувати ,

Навчилась  слухать  мудре  слово  тата

І  ніжні  мами  руки  цілувати.

У  вчителів  навчилась  жити  чесно

І  цінувати  над  усе  людину.

Вони  зростили  в  серці  зерна  щедрі,

Що  гартувались  у  тяжку  годину.

Тепер  я  поруч  з  ними  вже  працюю,

Пишаюсь  тим , що  я  тепер – учитель !

Радію  з  дітьми , з  ними  і  сумую ,

Роботу  цю  не  можна  не  любити.

Моя  старенька , рідна , тиха  школо !

Нехай  до  тебе  шлях  не  заростає.

Ми  не  забудемо  тебе  ніколи,

Твій  образ  нас  від  лиха  захищає.

Козельська  І.М. , вчитель  укр.. мови  і  літератури  Великоолександрівського  НВК

Матусі

Мамо, матусю, сонечко  миле,

Ніжність  і  ласка, джерело  тепла.

Мов  квітку  тендітну  мене  ти  зростила

І  душу , і  серце  мені  віддала.

Ти  ночі  не  спала, мене  колихала,

Від  зла  і  хвороби  мене  берегла.

Мудрі  потрібні  поради  давала,

І  мамою, й  подругою  бути  змогла.

До  тебе  іду  я  із  щастям, з  сльозами,

З  тобою  близькі  ми  будем  завжди.

Саме  рідніше  святе  слово  «мама»,

Без  нього не  жити, немов  без  води.

Матусю, рідненька, я хочу  сказати,

Що  дужче  за  всіх  люблю  тебе  я.

І  довгих  років  буду  в  Бога  прохати

Для  тебе  тебе, зіронько  ясна  моя.

Нехай  твоє  серденько  втоми  не  знає,

Витри  сльозинку . я  поруч  завжди,

І  так, як  ти  мене  в  дитинстві  захищала,

Тебе  я  від  зла  збережу  і  біди.

Козельська  Ірина  Миколаївна, вчитель  укр.. мови  і  літератури  Великоолександрівського  НВК

 

                 Татусеві (від  імені  моїх  синів)

Таточку  милий, надія  й  опора,

Слово  напутнє  щире  скажи.

В  вирій  далекий  полину  я  скоро,

Тож  ти  матусю  мою  бережи.

Був  ти  за  приклад  в  нашому  домі,

В небо  маленьким  мене  підкидав,

Бути  мужчиною  завжди  й  в  усьому,

Слово  залізно  тримати  навчав.

Завжди  з  проблемами   йшов  я  до  тебе,

Ти  завжди  дбав, захищав,помагав.

Батько  і  мати  -  сонце  і  небо,

Богові  слава, що  їх  мені  дав.

Падав  я -  ти  помагав  підвестися,

Лаяв  частенько , та  я  ж  заробляв.

Радість  і  щастя – тато  і  ненька,

Надійне  плече  я  завжди  відчував.

Дай  свою  руку, мудрий  мій  тату,

Вищий  за  тебе  виріс  твій  син.

Друзів  у  мене  буде  багато,

А найнадійніший  - тільки  один.

І  хай , може ,  я    не  найкраща  дитина,

Не  завжди  я  слухав, ти  вже  прости.

Але  , тату, вір, що  власного  сина

Вирощу  тільки  таким  же , як  ти.