День святого Миколая

Ведуча: Добрий вечір, любі друзі!


І дорослі, і малі!


Миколая  зустрічають

Усі  люди  на  землі!


Ведуча: Всіх  сьогодні  ми  вітаєм,

Щастя  й  радості  бажаєм,

Миколая  зустрічаєм,

подаруночків  чекаєм.

 

(Вбігає поштар)
Поштар.
Поспішав я до вас
У святковий диво-час,
Телеграму щоб віддати,
А також відсвяткувати
Новий рік, веселий рік,
Що ступає на поріг!
Тож часу не гайте —
Телеграму прочитайте!
Розкривайте, подивіться,
І за неї розпишіться!

(Читають)
Ведуча: Телеграма:
Вам недовго вже чекати,
Поспішаю я на свято.
Веселіться, виглядайте,
Подарунки зустрічайте!
Я  уже  давно в польоті
На казковім вертольоті —
З повагою  ваш  святий  Миколай.

Пісня  учнів  6  класу "Ой  хто, хто  Миколая  любить?"

Ведучий: Ну  ось, діти, скоро  прилетить  наш  святий Миколай.Ви  готові до  зустрічі?

 

 Ой, а що це? Якийсь шум… Що це у нас сталось?

 

Чорт: Привіт, дзень добрий, гутен таг! (Кланяється).

                            Вітаю вас на різний смак.

                            Мене звуть антипком,

                            До вас примчав я аж із пекла,

                            У вас – зима, в нас – хата тепла,

                            У вас – мороз за хвіст щипа (показує хвоста),

                            І снігу в очі насипа,

                            Не дивіться, що я тут гість,

                            Морозить, студить, як на злість.

На  полюванні  я  зараз , шукаю  неслухняних  дітей, вони  потрібні  мені, щоб  в  вогнище  під  казаном  дрова  підкидати.

Діти, чи  немає  серед  вас  лінивих, неслухняних? А  таких, хто  на  «2»  вчиться? Немає? Шкода, та  я  почекаю  тут  , може  й  знайду  .

                   (ховається за завісою.)

 

 Степанко.  Ні, не  буду  я  вчитися, не  хочу  читати. Мені  ця  ваша  мова  і  математика, оця  клята  наука  ось  де…(показує  на  горло)  Я  хочу  відпочивати, займатися  улюбленими  справами, а  не  вчитися  з  ранку  до вечора. Це  насилля  над  дитиною.

Марійка. Степанку, ти  помиляєшся. Усі  діти  повинні  навчатися, адже  людина  повинна бути  розумною. Для  цього  треба  вчитися, а  час  для  відпочинку  у  тебе  теж  є. Тільки  ж  ти  його  неправильно  використовуєш.

Степанко.  Ага. Навчи  мене. Я  сам  усе  знаю . Навчання  - пуста  справа., гроші  я  вже  й  так  рахувати умію. Що  ж  мені  ще  треба?

Чорт.(виглядає  з-за  завіси) От  пощастило, така  здобич ! Це  саме  такий  хлопчисько  потрібен  мені  . І  лінивий, і  самовпевнений, і  неслухняний  (потирає  в  захваті  руки)

Марійка. Ну , братику, послухай  мене , ти  повинен  ходити  в  школу, як  і  всі  інші  діти, повинен  допомагати  батькам , бути  ввічливим, слухняним, не  ображати молодших, а  ще….

Степанко.  Стій, стій, досить, набридло  вже, ти  мене  постійно  повчаєш, як  себе  поводити. Я і   сам  усе  знаю, Більше  не  буду  тебе  слухати. Іди  геть, сиди  сама  за  своїми підручниками. Ботанша!

Марійка. Ну  як знаєш. (виходить)

Чорт. (вийшов  з-за завіси, оглядається)Здоров , приятелю, як  справи? Куди  прямуєш?

Степанко.  Здоров, А  ти  хто?

Чорт. Я  продюсер  з-за  границі, шукаю  людей, які  все  вміють, усе знають  і  не обтяжують себе  наукою. Бо  ті. Хто  вчиться – ті  ж  дурні. Розумному  вчитися  не  треба! Так же?

Степанко.  Так, я  саме  той, хто  вам  треба, я  з  радістю  піду  з  вами.

(ховаються  за  кулісу)

Танець  учнів  5  класу "Ах  зима-красавица"

 

На  сцену  виходять 3  хлопчика.

1.     От  добре, нарешті  уроки  закінчилися. Прийду  додому, буду  в  ігри  на  компі  пекти.

2.     А  як  же  уроки? У  нас  же  завтра  контрольна  робота.

1.     Ну  і  що? Спишу  у  когось. Теж  мені  проблема!

3.Хлопці, не сваріться, у  мене  краща  ідея. Давайте  краще  запалимо  по  цигарці, я  вчора  ввечері  у  дідуся  вкрав. Коли  хлопець курить, то  виглядає  так  солідно, мов  дорослий.

1. Дай  мені  сигарету. Я  спробую.

2.Дітям  не  можна  палити, Сьогодні  велике  свято – День  святого  Миколая. Він  приходить  в  гості до  дітей  і  приносить  подарунки : слухняним  та  працьовитим – солодощі, а  лінивим  і  неслухам – різки  з  берези.

3. Так  ми  нічого  не  скажемо  Миколаю. Навпаки, збрешемо  йому, що  ми  добре  вчимося, слухаємо батьків. А  коли  він  дасть  нам  подаруночки – швидко  втечемо. Що  ж  він  буде ганятися  за  нами?

2.Ні  так  не  можна  .це  ж  гріх.

 

1. От  зануда, не  хочу  більше  з  тобою  дружити, ти  завжди  такий  правильний, аж  гидко. То  отак  роби, то  отак  не  роби. Іди  геть  і  роби, як  знаєш. Теж  мені  ботан.

2. А  я  думав, що  ви  мені  справжні  друзі.(вийшов  )

Чорт. Здоров, хлопці, звідки  йдете?

1.     Та  зі  школи.

Чорт.   Та  ну! А  що  таким  розумним  хлопцям, таким  красеням  робити  в  школі? Це  ж  дурниця. Та  ви  повинні  вже  розважатися  так, як  ваша  душа  побажає, а  ви  до  школи  ходите. Там  же  нудьга : правила, формули, контрольні, і  вчителі  постійно  вчать, вчать, вчать.

2.     Ой  не  говоріть, набридло  все  так, хочеться  відволіктися  від  навчання. Відпочити, а  де?

Чорт. Хлопці, я  вам  допоможу . Я  якраз  власник  комфортабельного  готелю, де  ви  прекрасно  відпочинете. Там  тепло, можна  вогнище  палити.

1.     А  цигарки  курити  там  можна?

Чорт.  Звичайно, ходімо.

 

Ведучі.  Дорогі  діти, щось  затримується  наш  Святий  Миколай. Чи  то  вертоліт  затримується, чи  щось  сталося?

Ведучі.  Діти , давайте  ми  покличемо  Святого  Миколая!

Разом! Дружно! Немає ? А  давайте  заспіваємо  веселу  пісеньку, може, тоді  Миколай  почує  нас   і  прийде  скоріше.

Пісня  учнів 8 класу  "Сказки  гуляют  по  свету"

Бабая  Яга  і  Кощій  Безсмертний  ведуть  Миколая.

Миколай:

- Доброго дня, любі діти, шановна громадо! Я прийшов до вас із далеких небесних просторів і приніс вам благословення від Бога.

Нині свято в вашім домі

І я вас вітаю,

Гараздів, здоров’я і доброї долі

Щиро вам бажаю.

Колись в цій школі я вже був,

Дарунки дітям роздавав,

До праці всіх вас закликав,

Наказував вам чесно жити,

Від зла тікати, а добро творити.

Сьогодні я приніс вам солодкі й смачні подарунки й усіх ними наділю: і чемних, і, навіть, не зовсім чемних, бо ви всі мені любі й милі.

 

Ведучі. Миколаю, де  ж  ви  були  так  довго?

 

Миколай:  Мій  вертоліт  зламався, я  не  знав  дороги, довго  брів  по  снігах, по кучугурах, аж  тут  зустрів  Бабу  Ягу  і  Кощія  Безсмертного. Я  думав, що  вони  мене  пограбують, але  виявилося , що  вони  злі тільки  у  казках . Насправді  ж  вони  добрі  і  відповідальні.

 

Баба  Яга. Доброго  дня. Дорогі  діточки!Так, я  дуже  сучасна  продвинута  баба  Яга. Я  добре  вчилася  в  школі, закінчила  2  інститути  з  червоним  дипломом  і  працюю  в  лісовій школі  психологом. Коли  виникає конфлікт, то  кличуть  мене. А  коли  я  заходжу  в  великою  мітлою  в  руках , то конфлікт  одразу  залагоджується.

Кощій  Безсмертний  . Доброго  дня, любі  діти. Я  Кощій  Безсмертний. Я  дуже  модний, упакований, знаюся  на  моді  і  працюю  дизайнером  у  лісовому  царстві. У  мене  одягаються  усі  мешканці  лісу.Люблю  музику, танці. Прошу  вас  подарувати  нам  з  Бабусею Ягусею  музичний  подарунок  за  те, що  довели   до  вас  у  школу  Святого  Миколая.

Танець  учнів  6  класу

Миколай:  А  тепер , діти  , я  хочу  вручити  подарунки  за  те, що  ви  весь  рік  були  слухняні, добре  навчалися. Допомагали  батькам  по  господарству. Усі  отримають подарунки.

(вибігає чорт на сцену, в руках – книга «Гріхи»).

Кому дарунків?

Забіякам цим і пустунам?

Боягузам, лінюхам?(сміється)

Мені, Чорту, краще знати,

Кому дарунки роздавати.

Миколаю, зупинися,

Подарунки заховай,

Тут зібрались діти грішні (показує книгу)

Ти нічого їм не дай!

О! Гріхів у них багато!

(Одягає окуляри, сідає на краю сцени, відкриває книгу «Гріхи» і читає).

Ось вчора Гриць тихцем у друга кинув камінцем.

Іванко бігав над потоком і Ганнусі підбив око.

А малий Андрій до кави своїй мамі всипав солі.

Павло часто не ходив до школи.

А Оксанка – що й казати, не хотіла іти спати!

Нагрішили, нагрішили, ти дарунків їм не дай!

Дай мені, а я швиденько донесу їх у свій край!

 

Ведучі.Ах ти, чого вдерся в нашу хату?

Бачиш, тут святий Миколай,

Ану швидко звідси втікай!

 

Чорт:   Ні, я вам не помішаю,

                   Я ще щось сказати маю…

На  сцену  вибігає  Марійка.

Марійка.  Допоможіть! Допоможіть! Святий  Миколаю, чорт  обманом  заманив  у  пекло  мого  нерозумного  брата  Степанка  і  двох  наших однокласників. Обіцяв  золоті  гори, а  сам  змусив  їх  дрова  рубати  та  в  вогнище  під  казаном підкидати. Вони  тяжко  працюють, просять  вибачення  і молять  звільнити  їх  з  неволі.

 

Миколай: Непорядок, ану  йди сюди, розбійнику. Нечиста  сило. (хапає  чорта  за  вухо)  Ану  звільни  дітей  з пекла.

Чорт.  Ой-ой-ой! Пустіть, не  буду. Не  буду  більше. Я  зараз  приведу дітей, тільки відпустіть мене  додому. Я  більше  не  прийду  на  землю  і  пакостити  не  буду.

(чорт  приводить  хлопчиків  і  звертається  до  дітей)

 

Чорт.  Діти . попросіть  Миколая  відпустити  мене  додому, в пекло. Мені  тут  холодно. Я  обіцяю  вам, що  не  повернуся  і  не  буду  творити  зло  на  землі.

 

Миколай: Ну  що  діти . відпустимо  чорта  додому  в  пекло. Так. Відпустимо. Навіщо  він  нам  тут? Хай  сидить  у  себе  в  казані  і  боїться  нас. Згинь, нечиста сило!

                   Не ходи по цьому світу,

                   Зла ніде не сій!!!

                   Геть звідси! (Виганяє чорта)

Ведучі: От  і  добре, зло покаране, а  друзі  зійшлися у  тісному  колі. Привітаємо  Миколая  і  отримаємо  заслужені  подарунки.

 

Миколай: Я дарунки оті просто так не даю.

                   За всі гарні справи я торбину свою

                   Розв’яжу для дітей, що достойні наград,

                   Котрі мають повагу і  до буднів, і свят.

                   Котрі бога шанують в юнім серці завжди,

                   Він спасе від невдач, відверне від біди.

                   Ану, дітки, тут при мамі скажіть,

                   А чи були ви слухняні? (ТАК)

                   А в школі добре вчилися?

                  

                   Ці дарунки, діти, ваші  вчителі  роздадуть  вам  кожному  у  класі  разом  з  моїми  побажаннями  успіхів, здоров’я, гарних  оцінок. Будьте  здоровими. Слухняними, дружними. А  через  рік  я  знову  повернуся  з  новими друзями  і  подарунками.

                  

 

Ведучі.. Ну ось і все. Прийшов час уже прощатись
Треба далі відправлятись
Тож прийміте на прощання
Наші кращі побажання.


Миколай.Зоставайтеся здорові
Далі нам рушати час
Через рік обов’язково
В гості прийдемо до вас.


Ведучий: Хай щастить усім в усьому
І завжди, і всюди
Гарний настрій у всіх буде
На свята і в будні.


Ведуча: Ми бажаєм здоров’я усім
І дорослим, і дітям малим
Щастя, радості, сонця і миру
Від душі вам бажаємо щиро.